دوره آموزشی مدیریت فروش
با هدف ایجاد ارتباط مؤثر و جهت برطرف کردن مشکلات و نیازهای موجود در بازار علی الخصوص در حوزه ی فروش تکنولوژی و محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دوره ی حرفه ای مدیریت فروش را دست آویز تنظیم نموده است. این دوره که یکی از تخصصی ترین دوره ها در حوزه ی فروش به شمار می رود با رویکرد آشنایی کارآفرینان و نیروهای بخش فروش با روش ها و سیستم های نوین ارائه خدمات و سرویس های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین فروش یک محصول، سنجش میزان رضایت مشتری، مشتری مداری و در نتیجه رشد و توسعه ی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح ریزی شده است.
سرفصل های قابل ارائه در دوره ارائه می شوند به شرح ذیل می باشند:
- اصول و مبانی فروش
- عناصر فروش
- فروش حضوری و فروش ستادی
- محیط فروش و ویژگی های محیط فروش
- وظایف اعضای تیم فروش
- مهندسی فروش
- تدوین طرح فروش
- وفادارسازی مشتریان
- فروش شخصی یا فروش حضوری
- روانشناسی شخصیت فروشندگان
- فرآیند هفت مرحله ای فروش
- روش های فروش نوین
- حل مشکلات و مقاومت های مشتریان
مدت زمان دوره: ۲۴ ساعت (۶ جلسه ۴ ساعته) می باشد.