دوره آموزشی مدیریت فروش

با هدف ایجاد ارتباط مؤثر و جهت برطرف کردن مشکلات و نیازهای موجود در بازار علی الخصوص در حوزه ی فروش تکنولوژی و محصولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دوره ی حرفه ای مدیریت فروش  را دست آویز تنظیم نموده است. این دوره که یکی از تخصصی ترین دوره ها در حوزه ی فروش به شمار می رود با رویکرد آشنایی کارآفرینان و نیروهای بخش فروش با روش ها و سیستم های نوین ارائه خدمات و سرویس های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین فروش یک محصول، سنجش میزان رضایت مشتری، مشتری مداری و در نتیجه رشد و توسعه ی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح ریزی شده است.

سرفصل های قابل ارائه در دوره ارائه می شوند به شرح ذیل می باشند:

  • اصول و مبانی فروش
  • عناصر فروش
  • فروش حضوری و فروش ستادی
  • محیط فروش و ویژگی های محیط فروش
  • وظایف اعضای تیم فروش
  • مهندسی فروش
  • تدوین طرح فروش
  • وفادارسازی مشتریان
  • فروش شخصی یا فروش حضوری
  • روانشناسی شخصیت فروشندگان
  • فرآیند هفت مرحله ای فروش
  • روش های فروش نوین
  • حل مشکلات و مقاومت های مشتریان
    مدت زمان دوره: ۲۴ ساعت (۶ جلسه ۴ ساعته) می باشد.