استارت آپ ایده و کسب و کاری را توصیف می کند که اخیراً تأسیس شده است با یک ایده تجاری نوآورانه و پتانسیل رشد بالا به ترتیبی که در نظر دارد به زودی بتواند به نتیجه برسد و این ایده را در اولین مرحله از چرخه عمر خود توصیف می کند. وقتی به یک استارتاپ فکر می کنید، بسیاری تصویر کلیشه ای از بنیانگذاران بالقوه دارند که ایده های خود را در شیفت های شب در گاراژهای نامحسوس توسعه می دهند تا سپس آنها را به بازار عرضه کنند. اما حتی اگر این ایده کمی کلیشه ای باشد، حقیقت زیادی در آن وجود دارد زیرا در ابتدای یک استارت آپ موفق، تقریبا همیشه یک ایده نوآورانه و منابع مالی محدود وجود دارند.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
سبک زندگی
سبک زندگی
بهتازگی در اینستاگرام افرادی را می توان دید که خودشان را مالک استارتاپ سبک زندگی معرفی میکنند و علایق خودشان را دنبال کردهاند و از این راه کسب درآمد میکنند.
بارها شنیدهایم که یکی از مهمترین ویژگیهای یک استارتاپ، ایجاد تغییرات اساسی است. اما در استارتاپ سبک زندگی قضیه کمی فرق میکند. در اینجا استارت آپ هایی که تاثیر مستقیم آن ها در سبک زندگی افراد است را ارائه می نماییم.
باشگاه مشتریان
در حال حاضر شرکت ها از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند و از آن مهم تر وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهند.
برنامه های CRM ، ایجاد اتوماسیون بازاریابی و… همه در راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده اند. یکی از ایده هایی که در این زمینه مطرح شده و مورد استفاده قرار می گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است ولی آیا همه با یک روش مشابه به هدف می رسند؟
خودرو و اتومبیل
اتومبیل و خودرو
با هدف ایجاد شفافیت در بازار خودرو و دسترس پذیرتر کردن بازار خودرو و با تمرکز بر تغییر الگوی سنتی خرید و فروش خودرو در ایران مسیری پر فراز و نشیب ولی با آینده ای روشن متصور شده ایم و در این راه قدم گذاشته ایم…
- قولنامه آنلاین
- تخصیص حق بازاریابی
- شناسایی خودرو
- معرفی خریدار