مرکز تماس

امروزه سیستم های شبکه به اصلی ترین بخش شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند و هر گونه نقص در شبکه و عملیات انتقال اطلاعات درون و برون سازمانی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به موسسات وارد سازد.

مجموعه آس تل با بهره گیری از کارشناسانی مختصص و زبده که در فناوری اطلاعات در سطح کشور نسبت به ارائه مشاوره، خدمات فنی و تجهیزات VoIP اقدام می نماید.

روش کار به این گونه است که ابتدا تعدادی از کاربران یا همان اپراتور ها، آمادگی خود را جهت پاسخگویی به مرکز تلفن اعلام می نمایند و مرکز تلفن با در نظر گرفتن افراد آماده به پاسخگویی تماس مشتریان را میان اپراتورها توزیع می نماید.
برای نمونه در دفتری که دارای چهار خط شهری می باشد ولی تنها یک نفر پاسخگوی تماس مشتریان است می تواند با استفاده از این امکان مرکز تلفن ip در صورتی که دو یا سه تماس همزمان وجود داشته باشد دو تماس دیگر را در صف انتظار قرار داده و با پخش پیام تبلیغاتی و اعلام نوبت تا زمان پایان گفتگوی منشی راهنمایی نماید.

درخواست راه اندازی مرکز تماس

روش های همکاری

  • تامین تلفن ورودی و خروجی
  • تامین شرایط دورکاری اپراتورها
  • ارائه اینترنت مطمئن و لینک پشتیبان
  • ارائه راهکارهای چت آنلاین
  • نظارت بر عملکرد پرسنل
  • راهبری بازاریابی تلفنی
  • تامین تلفن ورودی و خروجی
  • تامین شرایط دورکاری اپراتورها
  • ارائه اینترنت مطمئن و لینک پشتیبان
  • ارائه راهکارهای چت آنلاین
  • نظارت بر عملکرد پرسنل
  • راهبری بازاریابی تلفنی
  • تامین نیروی انسانی پاسخگوی تماس ها
  • تامین سوپروایزر جهت نظارت بر مکالمات
  • برگزاری دروه های مدیریت محتوا برای مجموعه
  • طراحی بسته های خدماتی

شیراز، قدوسی غربی، مقابل بانک ملی، شماره 432، طبقه دوم

شماره تماس: 00989027160505