سامانه نرم افزاری طبیباتو

در تمامی جوامع پیشرفته ، شاخص بهداشت و خدمات پزشکی به عنوان مهمترین ویژگیهای مدیریت کارآمد جامعه تلقی میگردد . با توجه به این موضوع تمامی دولتمردان در جوامع پیشرفته فارغ از بینش حزبی و سیاسی خود همواره تلاش میکنند که در راستای ارتقا سلامت جامعه و گسترش خدمات پزشکی بهترین عملکرد را از خود بجای گذارند . از طرف دیگر همواره ایجاد و گسترش مستمر شبکه خدمات پزشکی و مهیا کردن دسترسی آسان ، سریع و عادلانه تمام اقشار جامعه به این خدمات با موانع متعددی همراه بوده است . از مهمترین این موانع که  ارتباط مستقیم با رشد جمعیت و توسعه شهری دارد ، وجود بعد فاصله بین مراکز جمعیتی و مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی می باشد که دسترسی ساده و راحت نیازمندان خدمات پزشکی را به مراکز درمانی مجهز ، پزشکان و ارائه  دهندگان خدمات پزشکی با چالش روبرو کرده و می کند . در راستای دسترسی آسان و سریع شهروندان به مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی شامل درمانگاهها ، بیمارستانها ، کلینیکها ، مطبهای پزشکان ، داروخانه ها ، مراکز خدمات پاراکلینیکی ، خدمات اورژانس ، مشاوران تغذیه و امثالهم شرکت نیاک با استفاده از امکانات و ابزارهای  مخابراتی ، الکترونیکی و سیستمهای هوشمند موجود سامانه ای را طراحی کرده است که دسترسی به این مهم را امکانپذیر نموده است .

بسیار سپاسگزار خواهیم شد اگر نظرات خود را راجع به نسخه درفت سامانه با ما در میان گذارید.

sums

مرکز رشد تجهیزات پزشکی

نیاک پردازشگر با هدف ساخت سامانه سلامت بر مبنای اینترنت اشیا و استفاه از این صنعتت در بهبود وضع سلامت در سال 1396 به عضویت مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه شیراز درآمد ...

Introducing9603
نامه معرفی سامانه
niakico

نوآوری سامانه نیاک پردازشگر

نیاک پردازشگر در راستای همسنگ سازی و ایجاد عدالت در سلامت در نخستین گام حرکتی براساس ایده و با نظارت مستقیم مدیریت ارشد شرکت اقدام به راه اندازی استارت آپ طبیباتو تهیه و راه اندازی نموده است......

سامانه نرم افزاری طبیباتو حلقه مفقوده ای است که ارتباط بین بیمار را با استفاده از امکانات گوشی همراه هوشمند از یک طرف و ارائه خدمات پزشکی سریع و آسان را از طرف دیگر میسر می سازد . با استفاده از این سامانه بعد زمان و مکان و مشکلات ناشی از آنها برای بیمار و مراکز ازائه خدمات پزشکی از میان برداشته می شود . لیست زیر به بخشی از مزایای استفاده از سامانه ابداعی شرکت نیاک اشاره می نماید:

  1. جلوگیری از ازدحام بی دلیل مراجعه کنندگان در مراگز ارائه دهنده خدمات پزشکی
  2. از بین رفتن صفهای طویل در اتاقهای انتظار مراکز
  3. پیشگیری از اتلاف وقت بسیار زیاد مراجعه کنندگان در مسیرهای رفت و برگشت به مراکز درمانی
  4. برطرف شدن مشکلات ناشی از کمبود فضای پارکینگ در محدوده مراکز درمانی
  5. کاهش میزان آلودگی زیست محیطی ناشی از فشردگی ترافیک در محدوده مراکز درمانی
  6. پیشگیری از تشکیل گره های کور ترافیکی و بروز آلودگی صوتی در محدوده مراکز ارائه خدمات درمانی
  7. کاهش سطح فشار روانی پرسنل حاضر در مراکز درمانی بدلیل از بین رفتن ازدحام مراجعه کنندگان

بطور اجمالی سامانه طراحی شده شرکت نیاک پرداشگر نه تنها دغدغه خاطر نیازمندان به دسترسی آسان خدمات پزشکی را برطرف می نماید بلکه از تحمیل شدن هزینه های ناخواسته مادی و معنوی که در حال حاضر چه مستقیم یا غیرمستقیم بر جامعه اعمال می گردد جلوگیری مینماید.

شیراز، قدوسی غربی، مقابل بانک ملی، شماره 432، طبقه دوم

شماره تماس: 00989027160505